بهارستان | فضا سازی وسیاه پوش کردن ستاد بهزیستی شهرستان

اداره بهزیستی شهرستان بهارستان، در راستای ترویج فرهنگ دینی وتجلیل از جایگاه والای شهادت سالار شهیدان، امام حسین (ع)، با سیاه پوش کردن فضای اداری خود مراتب سوگواری واحترام به این ایام عزیز را اعلام داشت.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، به مناسبت فرارسیدن ماه محرم  وایام سو گواری مصیبت عظیم عاشورا، این اداره با هدف بزرگداشت، این مناسبت مقدس وخفظ ترویج آداب مذهبی اقدام به تغییر سیمای فضای اداری سیاه پوش نمودن آن کرد.

دراین راستای، مهدی قربانی رئیس اداره بهزیستی شهرستان بهارستان ضمن اشاره به اهمیت این ایام در ترویج ارزش های انسانی ودینی با بیان جایگاه معنوی ماه محرم اظهار داشت : محرم محرابی است که باید درآن به نماز عشق ایستاد؛ نردبانی است که باید از آن بالا رفت تا به لقای حق شتافت، در مسیر کمال هر روز عاشورا وهر روز کربلاست.

این اقدام به منظور یادآوری  آموزه های اخلاقی ومعنوی امام حسین (ع) در ایجاد فضایی متناسب با روحیه سوگواری در میان کارکنان ومراجعین صورت گرفته است.

کد خبر 189237

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد